Evenwichtig

Good news: I’m on the run again. Stiekem was ik al aan het lopen met m’n achter nichtje. Zij begint net dus het tempo ligt laag en we wandelen veel tussendoor. Dat is no problemo voor m’n knietje. Op advies van de fysio mag ik ook hardlopen tot ik last heb van m’n knie (geen pijn), een stukje wandelen en weer verder gaan als het gaat. Dus ik doe m’n eigen loopjes er ook naast. Voorzichtig. Dat wel.

Plus, ik moet wat oefeningen doen voor m’n stabiliteit. Lunges naar voren, schuin en zijwaarts; kniebuigingen op één been en kniebuigingen op een traptree.

Run Densie run!

Een reactie plaatsen

13 februari 2014 · 11:00

Geef een reactie

